Ihan uusi agenda
Monen ystäväni suosituksesta luin Yuval Noah Hararin kirjan "Homo Deus". On helppo jakaa monia Hararin näkemyksiä ihmisenä olemisen haasteista ja nautin hänen terävistä havainnoistaan ja tarinoistaan. Tuli tunne, että globaalit ongelmat voidaan ratkaista, mutta vain paremmalla ymmärryksellä ihmisyydestä ja erityisesti mielestä.


